15 Nisan 2011 Cuma

Yeni versiyonlar

Merhaba,

TaksiStanbul'un Android Market'te yaklaşık 1 ayını doldurması ve Araba Nerde? nin de yayınlanması üzerine kısa bir blog yazısı yazarak burayı ziyaret edenlerle planlarımı paylaşmak istedim.

Bu uygulamaları ne kadar da hobi olarak hafta sonlarında ve kendi boş zamanlarımda yapmış olsam da yine vaktim olunca bunları update etmeye ve olumlu yönde geliştirmeye devam etmeyi planlıyorum.

TaksiStanbul yazdığım ilk tam uygulama olmasından dolayı
-büyük boyut,
-exception handling
-Arayüz dizaynı konularındaki eksikliklerinin farkındayım ve bir update ile bunları düzeltmeyi düşünüyorum.

Araba Nerde? ise kamera fonksiyonunu kullandığı için farklı üreticilerin telefonlarında sıkıntılarla karşılaşabilir. Bunun farkındayım.

Bu noktalarda uygulamayı kullanan ve problemler yaşayan veya geliştirme önerileri olanları Android Market'de veya buraya yorum yaparak, zozsoy+taksistabul@gmail.com, zozsoy+araberde@gmail.com veya twitter'da @zozsoy dan bana ulaşmalarını, yorumlarını benimle paylaşmalarını rica ediyorum.

Şimdiden uygulamalarımı indirenlere, kullananlara teşekkürler. Bu yolla birçok yetenekli yazılımcıların mobil teknolojideki büyük fırsatları farketmelerini sağlayabiliriz,

Z

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder